Dbałość o klienta

Sklep internetowy nie może dbać o swojego klienta w sposób werbalny. Wszystko odbywa się w kontakcie z maszyną, jednak można tak zorganizować działanie względem swoich klientów tak aby poczuli się oni docenieni i bezpieczni. Każdy człowiek ceni sobie gdy obsługa sklepu traktuje go indywidualnie. Przede wszystkim rożnym osobom powinniśmy oferować szeroki wachlarz wyboru. Nie musimy go zmuszać do kupna a jedynie zachęcać. W przypadku gdy sklep internetowy używa takich tanich formułek jak specjalnie dla pana, wtedy klient będzie szukał w tym jakiegoś podstępu. Nasze reklamy nie powinny trafiać do wszystkich ludzi, zadaniem reklam jest trafienie do określonej grupy ludzi. Gdy sklep internetowy reklamuje się właśnie w jednym segmencie, będzie on w stanie zachęcić wszystkich koneserów tego tematu, a osoby które kompletnie się tym nie interesują, może będą chciały poznać to, właśnie za pomocą takiego profesjonalnego sklepu. Oczywiście wiele sklepów nie pamięta o tym i ich liczba klientów stale spada.

pracazpasja.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here